onsdag 21 januari 2009

Bloggedibloggblogg =)

I fredags var jag och Jossan inne i stockholm. Vi gick på bio. Vi kollade på Twilight. :D:D:D
Innan dess satt vi på Burger King i typ två timmar och bara pratade. Bästa dagen på länge faktiskt.

Idag är det onsdag. Jag har varit sjuk ända sedan i måndags morse, jag har skitont i min hals och jag bävar mig inför fredagen som bara består av sång :/

Just nu känner jag bara för att sova, och skita i skolan, men jag har engelskatexten att översätta, glosor att plugga på, och en trave med böcker som tigger om att bli lästa..

Depp, depp, depp, jag längtar till helgen.
Depp, depp, depp, jag längtar till sommarlovet.
Depp, depp, depp, dagarna rinner iväg.
Depp, depp, depp, livet är snart förbi.
Depp, depp, depp, alla dessa möjligheter och motgångar.
Depp, depp, depp, livet är till för att levas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar