söndag 8 mars 2009

Livet i allmänhet.

Jag borde egentligen skriva massor om hur The script konserten var(16/2), men det enda jag orkar berätta just nu är att Erik Hassle var förband, hans bassist var jättesöt, och The script var underbara, trummisen, Glen, satt längst fram på scenen precis framför oss, så man såg vartenda ansiktsuttryck och rörelse, efter konserten fångade jag Glen's vattenflaska åt Jossan, och jag fick hans låtliste-papper.



Jag känner mig extremt trött och matt idag, jag har ingen vidare lust att ens tänka på hela nästa skolvecka, som består av långa tråkiga lektioner och läxor. Min syster fyllde år igår och mamma har haft som tradition att när nån fyller år så får de andra en liten present också, jag fick en sudoku-tidning som kommer förgylla min vardag lite extra. Min hemliga passion är nämligen sudoku, så jag hoppas att den ska få mig att orka släpa mig upp på morgonen och ut till bussen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar