söndag 29 mars 2009

Snart påsk =)

Jg är förkyld med ont i halsen och lite lock för öronen..det känns väldigt passande eftersom att vi ska ha lunchkonsert i skolan på fredag... :/ Nästa vecka är det engelskavecka i skolan. Vi ska till och med ha idrotten och naturkunskapen på engelska..det känns lite spännande att få se om alla lärare är bra på engelska.^^ Nu är det som sagt bara 9 skoldagar kvar innan det är påsklov =)

Jag åkte till stockholm i fredags och Jossan hängde med. Vi gick till H&M, för jag var på jakt efter två klänningar. Jag råkade köpa tre klänningar för jag hittade en jättefin och underbart ljuv leopardmönstrad, som jag bara var tvungen att sätta tänderna i. Jag är fortfarande jävligt sugen på en t-shirt med James Dean som de har på H&M också, men alla mina pengar rykte ju på klänningarna..

I lördags åkte jag till Louise för hon hade tjejmiddag. Vi åt tacos, och kollade på film, det var trevligt =)

Just nu har jag lite ångest över att jag inte har gjort mina läxor, plus att vi ska ha ensamble imorrn, och jag vill inte sjunga min lååååååååååt, det låter verkligen förjävligt. Men vi har inget gehör iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar