söndag 21 december 2008

Christmas...

Jullov =) (Det snöar nu!^^)
Det har varit extreeeeeemt efterlängtat.
I fredags var det julavslutning i skolan, och estet fikade lite och lyssnade när några treor spelade lite julmusik, det bästa var när de spelade "smoke on the water" och hade "staffan stalledräng" som text^^ Sen hade lärarna en "konsert" inne i aulan och de sjöng lite julmusik..sen gick de av scenen och rektorn berättade vilka som hade vunnit i drakbyggartävlingen, och min grupps drake, Draken vann något specialpris hihi^^ sen ropade man in lärarna på scen igen, och då var de utklädda till värsta rockstjärnor hihi.

Efter skolan så åkte Dani och jag in till stockholm, till gamla stan...Hon åkte hem ganska tidigt så jag gick lite på stan själv...Jag hittade en jättefin röd pinup-kjol, och en körsbärsblus, på H&M Divided, som jag köpte...

Igår var jag hemma hos Jossan i stort sett hela dagen^^
Vi spelade Guitar Hero(jag sög totalt, men det var skoj ändå) och så kollade vi på den där björn gustafsson filmen...jag tycker att den sög lite, för de hade inte ens med alla bra klipp..

Idag har jag försökt städa mitt rum lite, men jag fastnade framför tv:n som vanligt..hehe, jag kollade på Grinchen, och på Gossip girl =)

Just de! Imorrn ska jag åka in till stockholm igen, med Jossan :D Funny, funny

Ska kolla på Nightmare before christmas nu, Ching Chong <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar