måndag 29 december 2008

Music<3

Hm....Jag har inte skrivit på länge, för att det har varit fullt upp med julen, iallafall så var jag, Jossan och hennes lillasyster Jennie inne i stockholm den 22:a jag hittade massor av saker att köpa som vanligt, bla en svart pinup kjol =) och en röd julig bh.


Den 23:e, dagen innan julafton, så lagade jag mat typ hela dagen; tofusallad, saffrankikärtor, sill utan sill och vegetariska köttbullar...


På julafton vaknade jag tidigt, och gick upp och tittade i min julstrumpa, jag fick godis som vanligt^^. Under dagen så öppnade alla några paket, jag gjorde vegansk janssons frestelse, vi kollade på kalle anka, åt julmat, öppnade ännu mera paket, och sen kollade vi på Wall-e.


I lördags var jag och Becca hemma hos Jossan. Vi spelade nåt high scool musical dansmatta-spel, och singstar^^ och så kollade vi på massor av mcfly och simple plan- klipp =). Jag åkte med bussen till Älmsta tillsammans med Becca, och sen övningskörde jag hem^^, det är bara andra gången som jag övningskörde, so me is mucho proud, hehe.....


Igår satt jag och jossan och chattade i några timmar, och jag hittade massor med konserter som jag vill gå på, bla : Sonic syndicate, Bob dylan, Laleh och The script. Vi bestämde att vi ska gå på the script den 16:e februari tillsammans med Alex och Elli :D:D:D


Idag har jag inte gjort särskilt mycket, men jag måste duscha nu, för my family and me ska in till norrtälje och handla lite, och kolla på nåt fyrverkeri vid flygfyren..OH just det! Jag fick nya H&M katalogen med posten... :D


<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar