tisdag 16 december 2008

Volbeat <3

Underbar dag i dag...Not!
Jag har känt mej deppig hela dagen, men sedan på engelskan visade det sig att vi skulle kolla på film "JUNO", den var skojsig, så jag blev lite gladare för tillfället..

Just nu funderar jag på om jag ska skriva naturkunskapsdisskussionen nu, eller imorrn på bussen...blir nog det senare alternativet hehe.. i övrigt funderar jag lite på vad jag ska på mej imorrn, och när scrubs börjar..


I hate when you realize that the one you truly love, never will love you and never ever will be aware that you love him so much, it hurts, and all you wanna do is to lay down and cry..

Godnatt alla underbara människor <3

2 kommentarer:

  1. Nea, cheer upp. Vi båda behöver vara i vårat happy place samtidigt :)
    Love u so much! <33
    xx

    SvaraRadera