måndag 15 december 2008

Suck..

Sitter vid min kära mors dator och försöker skriva på naturkunskapen..det går inte så bra. Sen är det historialäxan som ska vara klar till imorgon. Jag känner mig rejält trött på skolan nu, men det kanske är för att jag är så jävla extremt lat, för egentligen har jag väldigt lätt att lära, bara jag känner för det.

Det har varit en relativt rolig dag idag, förutom att datakunskapsprovet gick åt helvete. svenskan gick det däremot bättre på. Sist på dagen hade vi bild, och jag tycker att det är så extremt härligt att bara sitta och prata med alla andra människor, så därför blir det heller inget arbete gjort...nä vad jag tjatar om skolan..
Bara fyra dagar kvar nu, THINK HAPPY THOUGHTS,
THINK HAPPY THOUGHTS, THINK HAPPY THOUGHTS........

Godnatt önskar Latmasken/CrapShitPoo/Elvis/Nea/Linnea <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar